perjantai 28. maaliskuuta 2014

Vuosi Matin valmennuksessa.

Nyt on oikeestaan mennyt jo vähän yli vuosi siitä, kun astelin Tampereella Matin eteen ekaan tapaamiseen. Muistan, kuinka olin kauhusta kankeena kun piti riisua alusvaatteisilleen ja katotiin kunto. Mun aineenvaihdunta oli sekasin ja pöhötys oli kaamee. Niin kaamee et alaselkään sattu..uskallan siis väittää miltä tuntuu olla raskausmahan kanssa. Hahaa vitsi vitsi!

Muistan kyllä, että Matti sai mun olon rauhalliseksi. Kyseli paljon, oli aidosti kiinnostunut. Kehu mun pohkeita! :D

Tapaaminen kesti tuolloin kyllä yli tunnin. Se jo kertoo siitä et käytiin paljon läpi mennettä ja tulevaa.

Pari päivää sitten jatkettiin sopparia vuodella. Mua edelleen kyllä jännittää näytellä kuntoo Matin edessä, mutta on hienoa, että on rehellinen valkku. Kun olin kipeenä 2kk, sano Matti rehellisesti et kädet kadonnu ja nestettä kerää erityisesti keksikroppa. Ja tällä viikolla kuulin, et takareidet on jäljessä. Tosin, sen tiedän itsekkin. Oon varsinainen etureisi-ihminen. Hahaa!

Matti on mulle myös henkinen valmentaja. Se on se tärkein tuki ja suuri syy, miksi mulla on valmentaja. Matti tietää mun taustat ja huomio ne. Se on super kiva homma! Saatan laittaa vaikka kuinka tyhmän paniikkiviestin tai kysymyksen, niin Matti vastaa asiallisesti, aina ja vieläpä nopeesti!

Mitä vuodessa on sitten tapahtunut? Oon oppinut älyttömästi ruuasta ja treenaamisesta. Ja omasta päästäni. Kehostani. Musta on tullut itsevarmempi ja uskallan ehdottaa Matille esim. treeniohjelmiin jotain kivoja toiveita! Yleensä menee läpi tai Matti tekee paremman ehdotuksen.

Matin lisäksi, mun on pakko kiittää mun ihania treenikaveri poikia. Oon oppinu teiltä PALJON! Ja nyt alkaa sitten tyttö kasvamaan. Ja mun bodytyttöjen tuki henkisesti on myös ehdottomasti korvaamaton.<3 Unohtamatta mun ihania perheenjäseniä ja tosi ystäviä, jotka on pysyny rinnalla,vaikka välillä mun treenihehkutus varmasti ottaa pattiin! Ootte niin mun sydämessä syvällä!
Ja tiimikaverit mihin oon tutustunut niin APUA miten ihanaa porukkaa!

Lisäksi töissä on ihanaa kun päästetään syömään väh. 4h välein! Yleensä pääsee safkaamaan jo 2.5-3h sisään. Ja saan juoda prodedrinkin kassalla ja vettä saa litkiä vapaasti ja juosta vessassa.Ilman nii ymmärtäviä työkavereita ei kyllä jaksais esim työpäivän jälkeen mennä treenaamaan. Kiitos siis myös heille. :)

Noh entäs ne tulokset? Ainaki Matin aikana painoa on tullut 6kiloa ja mun pienimmästä aikakauhdesta, mikä oli 1.5v sitten, on tullut 9 kiloa! Treenipainot on noussut. Nälkä on kasvanut. Pöhö lähtemään päin. Onnellisuus kasvanut. Ja tavoitteet koventunut, tietty. ;)


Matille meno on ollut NIIN hyvä päätös!

Loppuun vielä pari kuvaa kuva Roosa 55kg vs Roosa 64kg. Oonkohan ens vuonna 75kg? hahah hope not!



Mun oloa kuvaa vain pari sanaa; kiitollinen, siunattu, onnellinen. <3


Ihanaa viikonloppua kaikille!

pusuja ja haleja toivottaa;

Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)