tiistai 1. huhtikuuta 2014

Elämä on kivvuu!

Iltoja! Tässä mä töllään salkkareita, polttelen mun sähkötupakkaa ja lepäilen. Tänää mun treenikaveri teki OHARIT, mut toisaalta ihan hyvä (ja otan prodepatukan tarjoomisen tälläkertaa hyväksyttävänä anteeksipyyntönä). Tämä neiti on nääs ihan puhki. Koska mun omalla salilla rempataan, en sitten jaksanut lähtä pyöräileen mihkään salille ja siirsin selkäpäivän huomiselle. Saamapahan töihin selkäpumpin, hah. Kelasin myös mennä Kuntomaailmaan, eli pääsen saunaankin ennen töitä. Awesome. :) Lisäksi päivisin ei ketjusalit oo niin tupaten täynnä.

Miks elämä on kivvuu? Noh treenit kulkee. Ostin uudet sikamakeet popot ja mulla on ens viikon viikonlopulle nyt huikee asuidea.  MUTTA kaikkee muutakin on vielä luvassa!

Torstaina pääsen ihanan tehomimmi R:n kanssa treenaa. Neiti on 18 ja hakkaa mut iha painoissa ja lihasmassassa..huui! Onneks pääsen aiemmin päivällä mun lemppari L:n kanssa kahvittelemaan, nii ei tarvi nii jännittää. ;) R:n kanssa testaan muuten Linean salin. :)  Perjantaina avataan mun reiskoje kalvot ja lauantaina on kampaaja ja kauheet visiot on jo nyt.

Odottelen noita kun kuutanousevaa, mut toisaalta odottelen myös ensiviikkoa, kun on AH lepoviikko, stadin reissu, fitness classic, huippu kavereiden näkemistä, shoppailua, CHEATDAY! uijuiju<3

Elämä on oikeesti kivvuu kun sen oikein oivaltaa ja suunnittelee kaikkea mahdollista lähiviikoille. Loppuun vielä kuva, mikä räppästiin tänään Bodyactionilla. Vitsi haluun nuo, mutta tää bulkkimamma kaipaa kokoa L. Tota keltasta M koossa oli vaan yks! nyt kipinkapin ostoksille! On muuten törky hyvät jalassa.. sanoin et turhaa hypetetään, mut pakko peruu sanani..heh.


Oon muute saanu facebookissa inboxii kavereilta kyselyitä, miten sais ne viimeset parikiloa pois..ajattelin tehdä asiasta postauksen ,mutta tapani mukaan, teen siitä nyt vähän sarkastisen, koska iltalehtihän kertoo kaiken olennaisen. ;) Stay tuned!

Pusuja ja haleja!

-Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)