lauantai 8. maaliskuuta 2014

Sillä ON väliä mitä syö. Iha hitokseen.

Lääkäriltä tuli tuomio, että mun kaulassa oleva imusolmuke on niin tulehtunut, että siitä johtuu tää räkätauti ja kuume. Kurkku on turvonnu, samoin nokka. Epäili vähän agniinan aiheuttamaa bakeeria, vaikkei olekkaan kummosia peitteitä ja antibioottikuurin iski.

Voi tuntuu monesta hassulta, miten oon kokoajan kipee. Ja osittain mustakin, sillä penskana en ikkään ollu. Syynä kyllä varmasti on suureksi osaksi kassalla työskentely ja rahan käsittely. Ja en käytä hanskoja (jotka voisi kyllä hankkia.) Bakteerit leviää iloiten! Ja jos parikin päivää laiminlyö vaikka käsienpesua tälläisenä aikana, niin varmasti tulee jotain!

Mähän olin yllättävän kipee keskiviikkona. 38 astetta on mulle hitokseen lämpöä, kun normaalilämpö on 36.4 paikkeilla. ja kun sairastelin sen 2kk lämpö oli enimmillään 37.8. Meinasin kituuttaa töissä, mutta koska  mulla on niin awesome työkaverit, hätyytti ne onneksi työterveyden kautta kotiin makaamaan.

Oishan se ollut siistiä vaan alkaa mättämään kun kotiin pääsi, mutta ehei. Ainuut paheet mulla on olleet nokare jädee ja sit vaaleet karjalanpiirakat. Hassua muuten kuvitella että ennen karjikset on ollu mun normi välipala. :D Niin ne elämäntavat muuttuu.. Muuten oon aikalailla vetäny ohjelman mukaan. Tosin kaikkea en oo saanu alas. Ja välillä on korvattu prodepannareilla, nom. :) Lisäkseen oon vetäny tosi nannaa teetä, missä on ollu valkosipulia, inkivääriä ja hunajaa.. eww. Se on tosi söpöä kun itekkin haistaa sen valkosipulin lemun. ;D Tottakai vitskuja oon vetäny enempi kun laki sallii.

Oon aika ilonen, miten hyvin mun kroppa taistelee vastaan. Tosissaan. Nyt alkaa olo jo olla yllättävän hyvä kun sai vielä antibiootit kaveriks tähän. Enköhän mä jo ens viikolla oo kolistelemassa puntteja! ;)

Toisaalta ärsyttää et tuli nyt ns. toinen viikko jo lepoa, vaikka motivaatiota ois treenailla ilman lepoviikkoja ja vaikka seittemästi viikossa. Tosin alkaa olla vakkari et joku pöpö iskee kevyen viikon jälkeen. Äh! No onneks Mattiin on vielä aikaa ja mikäli saan treenailla poikien kanssa nii hankin vielä lihaa ennen sitä tapaamista ja pari aamuaeroo nii heipodei lepäilynesteet!

Täysii eteenpäin ja annetaa ny lihaksen kasvaa levossa. Lupaan täysin parannuttuani paukuttaa enkat kaikissa liikkeissä salilla LIKE A BOSS. Ja en vinkua YHTÄÄN! Paitsi Hackissa iha pikkusen..;)

Ps. mulla oli myös tosi asia yöppäri, kun olin äitillä yökylässä ja lainasin sitä ihkulta siskoltani. Kiitti sisko! Tää on vähä tämmöne "pikkutuhmaa bloggeriin"-kuva. Heh



pps. ihanaa naistenpäivää. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)