maanantai 3. maaliskuuta 2014

Otetaan ryyppy, huikka. Kukaan ei mee nukkumaan, aamuun asti juodaan vaan

Viinii, viinaa, lonkeroa ja yöpalaks hampparia, ransiksia ja pehmistä. Darrassa vähä herkkuja ja pitsaa. Aika erilainen, siis todella erilainen viikoloppu, mutta niin tarpeen!

Mä oon ihminen joka käyttää harvoin alkoholia. Suurin syy on nykyään ehdottomasti se, että treenit kärsii pitkän aikaa. Toki eilen ja tänäänkin olot oli myös aika kaameet, sillä viimekerrasta olikin jo semmonen yli kolme kuukautta.. huh.

Mutta enhän mä kadu yhtään. Mukavaa oli ja maistuhan se viini hyvälle. Ja viinakahvi. Ja se hese ja muut mätöt. Ja oli erilaisen siistiä valvoa kuuteen aamulla lauantaina ja herätä sunnuntaina ysiltä valmistumaan duuniin ja siellä peittää pieni krappe 100% ja hymyillä. Sit loppupäivän olla kun helvetissä.

Mutta ei se siltikään ole tän olon arvosta kokee ainakaa hirmu usein. Tää on paljon rankempaa kun mikään lihassärky tai pakkotoiso hackissa. Ihan oikeesti. Miten jotkut jaksaa tällästä oloa jopa joka ikinen maanantai? Ehkäpä se on niin, että siihenkin tottuu niiku lihaskipuunkin.

Molemmat "harrastukset" ihan hullujen hommaa. Sanokaa mun sanoneen.

Tänään rääkkäsin jalkoja. Otettiin asenteesta mittaa. Mun lihaspökät meni rikki. Ketutti. Mut hackissa oli hyvä sarja ja pöhöö lähti hyvin. Siitä nöyrä kiitos pojille.

Nyt haluan ruokaa ja nukkumaan. Huomenna 9h duunipäivän jälkee hakkaamaan selkää. Melekosta.

Ihanaa viikkoa kaikille. Treeenataan lujaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)