keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Tiimitreeniä, äidin kanssa saunomista, fiiliksiä

Moikka kaikki! Tässä mä istuskelen bussissa vatsanpohjassa inhottava tunne. Oon matkalla Tampereelle kuntotsekkiin. Tosin, musta tuntuu et suurin syy tälle tunteelle on nälkä. Tietää siis edelleen mitä meen pyytämään lisää.. ruokaa, ruokaa mulle tuokaa, haha!

Toisaalta mua jännittääkin. Oon kova neiti soveltamaan, mutta siitä oonkin kirjotellut erillisen postauksen, niin en avaa aihetta enempää. :) Eilenkin söin LEIPÄÄ kun äitille eksyin. Kevytjuuton jaoin koiran kanssa. ;) Eihän se oo kiva "läskeillä" yksin! Mehä siis ollaan mun koiran kanssa nii fitness et herkutellaan 5% juustolla.. jepjep.

Mulla on ollut aivan iiihanat pari viikkoa, tai oikeestaan koko kuukaus. Nyt vieläkun sai auringon messiin, niin oon vaan suoraasanoen onnellinen. Puolen vuoden paska tuntuu laantuneen ja vitsi elämä on taas kivaa! Voisin valehtelematta hymyillä kokoajan! Mutta mennäänpä otsikkoaiheisiin ja alotellaa tiimitreenistä.

Voin siis avata asiaa sen verta, että kuulun Team Sportlifeen ja valkkunaha mulla toimii Halosen Matti. Sportlifen tiimi on siitä ihana, ettei kaikilla oo kisalavat tavoitteena tai ainakaan lähellä tulevassa. Mä kuulun siihen sakkiin. Kävin kuitenkin Hyyryläisen Joonaksen kanssa treenailemassa ja ukkohan on nousemassa lähivuosina lavoille ja oli muuten sen kokonen mörkökin. ;D Pitihän se jokatapauksessa laittaa kärsimään ja mulla on siitä jopa video, missä mä puhun ku koiralle "jaksaa jaksaa" (nyt tiiän miks S aina nauraa kun tsemppaan sitä..) ja Joonas melki luovutti kesken! Mut hyvinhän se meni ja saatii sitä pumppia olkapäihin ja ojentajiin! Sen jälkee oliki kiva syödä kun sain syödä enemmän! :D Eihä meillä oo ees painoeroo kun parikyt kiloo ja mä vedän kunnon sapuskat naamaan ja nälkä jäi... Melkonen tuo Joonas ku pysyy valiossaan. Hirviö syö kun hiiri..huh!

Treenin loppuun otettiin tosiaa pari kuvvee, nii pitäähä ne nyt tänne laittaa. Kiitos jollekkin salihepulle housella, joka räppäs meistä tuon bodypeukku-kuvan! Kuvia räpsittiin treenin jälkeen..eli kyllä me treenattiinki...ehkä ;)




Kiitos tosiaan vaivasta Joonakselle, kun Mikkelistä asti jaksoit lähtä kimppatreeniin. Mä oon vissiin nyt Mikkelireissun velkaa, varsinkin kun muihinkin tiimiläisiin siellä tutustunut (jotka on muuten aivan huippu tyyppejä!!) Musta tuntuu et seuraavana rääkätään jalat.. sitten saadaan ehkä mutkin näyttämään jo tuskaselta.. ;)

Mä oon tässä tosiaan painanu duunissa aika paljon, viimeviikolla oikeestaan paukku se 40 viikkotuntia, joka osu ja uppos jaksamiseen, kun tottunut tekemään puolet vähemmän. Ja treeneistä ei tietenkään joustettu, vaan tehtiin kovaa ja täysiä. Kuitenkin kaikki on sujunut hyvin, vaikkakin sitä ruokaa on pitänyt mätätä enempi, koska tajun lähteminen ollut lähellä. Silti mulle on tullut viidessä viikossa 1.5 kiloa painoa lisää.. epäilen, että syynä on se kun treenit senkun kovenee niin lihas kerää nestettä.. tai pianhan Matti sen totuuden mulle kertoo.. huui. ;) Mutta jos lihon ja tunnen kokoajan nälkää, niin kyllä mä sanon että perkele!

Eilen illasta sitten alottelin mun tän ja huomisen vapaat saunomalla äitin kanssa. Puusauna, vissyä ja käytiin ulkona kuuntelemassa vaan hiljasuutta. Ihan täydellistä! Kyllä muuten rentoutu ja nukahdinkin jo puol 11 illasta ja sinnekkin asti piti sinnitellä, koska kämpille asti piti päästä nukkumaan. Mulla on niin paras äiti, joka kyl tietää, mistä tämä tyttö rentoutuu. Niin hitokseen äitin tyttö oon! <3 Lisäksi oli kiva nähä mun omaa koiraa, joka oli taas niin innoissaan mun näkemisestä. Sen rakkaus oikein loisti, tosin niin tais munkin. Iitu oli ollu julma ja melkein purrut äitiä, joten pidin pikkukaverille vähän puhuttelua (en tosissaan, koska tapahtumasta on aikaa) ja sovittiin Iitun kanssa, että ei saa kovistella äitille. Mulle se kyllä saa, muttei oikein uskalla. ;)


Eilen pesin sitten äitillä vaatteita, mutta koska pesukone kettuili, niin en saanut pyykkejä matkaan. Sitten piti soveltaa asua. Noh freddyt ja toppi on oikein mukava asu ja ihan toimiva. Otin kuvankin todisteeksi (tottakai otin, kun kyse on musta. teinipeilien kuningattaresta. ;) Täydensin asua mun pidennyksillä, mitä pian ei voi enään pitää, koska mulle tulee kesäks vähä jotain uutta kivaa väriä tukkaan parin viikon päästä.. hihi cant wait! ;)


Nyt alan kuuntelemaan musaakkia ja toivomaan, että tuo fabo alkais toimimaan.. sais jotain tekemistä tälle matkalle niin menis nopeempaa. Ja AH mullahan on ruoka-aikakin. ;) Tosin se, lohduttaako rahka ja pari mini mandariinii on eriasia.. onneks tänään on perinteinen tamperereissu=witfok-päivä.. Haluaisin myös jugujädelle, mutta mun kaveri V on messissä ja tuskin sallii sitä nautintoa mulle.. pitää jotenkin karata sen näköpiiristä..hhiihi!

Ihanaa keskiviikkoa kaikille! Nautitaan arskasta! <3

Pusuin;

Roosa

2 kommenttia:

  1. No todellakin oot Mikkelireissun velkaa, treenataan mekin yhdessä sit!! :)
    -Maija-<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpi siis alkaa suunnittelee reissua Mikkeliin. :) Jee!! <3

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)