keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Painavaa asiaa kesäpainosta, kesäkunnosta.

Monet on kyselleet multa tosiaan kesäkunnosta. Tai oikeestaan siitä, miten saada ne viimeset pari kiloa pois. Ennenhän mä olin totaalisen varma, että itselläkin on niistä parista kilosta kiinni. En ole edelleenkään missään kovassa tikissä omasta mielestäni, enkä monien muidenkaan bodymaailmassa elävien. Mutta ajattelin valottaa teitä siitä, mitä loppujenlopuksi paino merkkaa. Kuvat puhukoot puolestaan.







Postaus ei ollut mulle helppo. Eihän mennyttä tarvitse hävetä, mutta aika karmiaa, ellen jopa sanoisi. Toki, se on minun mielipide. Monesta voi olla joku edellinen kunto kaunis. :)

Haluan vain, että havahdutte naiset (ja miksei miehetkin) rakkaat siihen, että varatkaa aikaa projektillenne, älkääkä tuijottako sitä vaakaa.

Mitä nyt pienet vinkit niihin viimoisiin kiloihin, jonka jälkeen olette tietty perfect, syökää 3h välein, katsokaa mitä suuhunne pistätte, juokaa useampi litra (3-4) päivässä vettä, liikkukaa ja nukkukkaa. Tärkein on myös; elekää stressatko:)

Sen haluan vielä sanoa, että vaikka oo ollu pari kesää sitten 10kg vaa'an mukaan hoikempi, mun onnellisuusaste ei todellakaan ollut sitä, mitä luulin että laihuus tuo.

Mukavaa kevään alkua kaikille. <3

Pusuin;

Roosa

Edit; Kuvien välillä abouttia 2. ja niille kusimulkuille tiedoksi, joiden mielestä on perkeleen hidasta kehitstä nii ainaki sitä on tullut. Mikä onkaa tilanne 2v päästä jää nähtäväksi.. ;)

4 kommenttia:

  1. Nyt oli pakko kommentoida. Luin sun vanhempaa blogia, ja jossain vaiheessa kadotin sut kokonaan ja aattelin ettet enää kirjoita. Mutta pari viikkoa sitten löysin tän sun blogin! Olen sua kymmenisen vuotta vanhempi (kääk) nainen, myös tavoitteellisesti treenaava ja paljon oppinut kantapään kautta. Nää touhut on ikuista opiskelua. Itsekin teen valmennuksia ja nyt olen myös valmennettavana -kisahaaveita ei ole, omaksi iloksi vaan. Halusin vaan sanoa sulle, myös aikanaan itse kovia kokeneena, että tykkään valtavasti sun persoonasta, mikä välittyy näistä teksteistä. Sulla on hyvä meininki, terve asenne ja ennenkaikkea, oot tehnyt valtavan hienoa duunia sen eteen, mitä oot halunnut saavuttaa!! Paljon tsemppiä ja iloa jatkossakin sun treeneihin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Paula!:) pakko myöntää, että nyt tää bloggari liikuttui kyyneliin asti sun ihanista sanoista. Kiitos. ♥ en kertonut kilot kuriin-blogissani tarkoituksella alottaa uutta, sillä halusin aloittaa ns puhtaalta pöydältä. Oon äärettömän iloinen kuitenkin siitä, että jotkut vanhat vakkarilukijat ovat löytäneet mun nykyisen blogin:) tsemppiä sinnekkin treeneihin! Ja hienoa, että jaat osaamistasi ja terveellisen elämän iloa myos muille! :)

      Poista
  2. Mulla on aikalailla samanlainen taival takana. Pudotin painoo aluksi aika paljon ja hyvin samoissa lukemissa oon muuttunut kun sä. Olin aivan yhtä säälittävät näköinen 55 kiloisena kuin sä, ja nyt painoo on suunnilleen saman verran kun sulla ja ulkomuoto on paljon parempi. Tai ainakin oon ite tyytyväisempi ja voimaa löytyy paljon enemmän. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tosi hyvin! joo kyl se lihaksesta tullu paino, ainaki mun silmään, näyttää aina paremmalle kun "laihaläskit" :)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)