torstai 24. huhtikuuta 2014

nesteet nesteet..helevetin NESTEET!

Pääsiäinen oli aika kostea ja nestemäinen..jepjep. Tää neiti ampu kympillä yli ja vähän ylikin sen kympin. Tosin se nollailu teki päälle hyvää sillon, mut sain muistoksi nesteet kroppaan ja aineenvaihdunnan jökkiin. Great succsess, Roosa!

Yleensä nesteet tai paino ei ahdista, tai ei oo ahdistanut moneen viikkoon. Entäs nyt? No voe hellanlettas kun tuo maharöllykkä on all the time mun mielessä. Vaikka vastahan tänne kirjottelin, että ei haittaa vaikka vaaka näyttää 64. NO NYT HAITTAA.. 

Oon hakannu aamuaeroo ja intervallia treenien päälle. Ja tehny vatsoja tunnollisesti, vissiin jotain extraa siis tästä olosta. Heh. Eikä oo tehny kyl mieli lipsua ruokavaliosta.

Toisena tosi hyvänä extrana on, että treenipainot on noussut ja enkat paukkunu. Kai nyt, kun elonpaino on suurempi, vaikkei se läskiä olekkaan. (Tosin, paino välillä käy tässä maagisessa 64 ja se on silloin fine.. en voi ymmärtää nyt itteeni..)

Pitäis pysyä vaan rauhallisena. Stressi on mulle sellanen monsteri, ettei varmasti muuten nesteet lähde jos vaan mietin "Mulla on  liian iso voimamaha, mulla on iha liian iso voimamaha..." ja minkä oon vielä ite omilla valinnoilla saanut nyt hetkellisesti isommaks.

Musta kyllä tuntuu, että pääkoppa heittää nyt päin helvettiä näin suoraa jos sanotaan. Pari kiloa näkyy ainakin kymmenenä kilona. Hohhoijaa..

Nyt vaa pää kylmänä etiäpäin ja pitäis nauttia, että rauta on kevyttä.

Pitäskö nakkaa ne kuuluisat sanat "mä en juo enää ikinä" ? En nakkaa, mut lupaan etten baari-illan jälkeen vedä hodaria JA hampparia. :D

13.5 ai 14.5 nään Mattia.. eiköhän mun kroppa siihen mennessä rauhotu, kun elellään nyt hetki sillä kanariisi-combolla ja vedetää treenit tuttuun tapaan kovvoo ja täysiä.

Mulla on muuten uus luuri aikaisena syndelahjana! Samsung galaxy s 3. Että rakastan mun uutta Samppaa. <3

Toinen kiva juttu on nyt lauantaina tiimipäivät ja vappuna treenitäytteinen Mikkelireissu tiimitovereiden luo!

Mukavaa viikkoa rakkaudella;

Roosa ja voimamaha!

Nesteinen kunto.. no ny on mistä ottaa kii!! ;)

2 kommenttia:

  1. Voi Roosa...oikeesti, älä ajattele sitä sun painoa kokoajan. Ja se "maha"...ei kenenkään kuulu olla missään kisakunnossa kokoajan.
    Sun teksti on tosi huolestuttava eikä ainakaan mun mielestä kerro mistään normaalista suhtautumisesta omaan vartaloonsa. Toivottavasti sun valmentajakin on asian suhteen tarkkana, ettei käy hassusti.

    Tsemppiä kevääseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo tuo vaaka pitäis vissii heittää mäkeen. :D Normaalisti menee jo aikalailla niin, ettei paino haittaa, mut nyt on ollut vaikeempi viikko. Vähän alkaa jo helpottaa kun puhu ihmisten kanssa. Mutta uskon, että kaikilla tulee niitä aikakausia. Ois aika hassua olla kokoajan ihan sujut kroppansa kanssa, varsinkin jos on neljä päivää syönyt ja juonut miten tykkää.. uskoakseni siis olo johtui aikalailla morkkiksesta, kun tuli vedettyä niin yli. Täällä blogissa vaan kerron kaiken avoimesti, että kaikki ei ole aina niin ruusuilla tanssimista itsensä kanssa, vaikka onkin normaalitasoa jopa paremmassa kunnossa. Aivopieruja tulee aina sillointällöin ja mielestäni se on iha normaalia.

      Valmentaja on näistä hyvin perillä ja ottaa ne tarkasti huomioon!

      Kiitos samoin!:)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)