maanantai 1. syyskuuta 2014

Sokeriton Syyskuu?

No mulla kaatu se jo tänään!

Ajattelin alkuun, että en voi pitää, koska lomalla herkuttelee kuitenkin. No loma ois kahen viikon päästä, ei tänään.

Syksy. Sairastelu. Se ei todellakaan tiedä sokeritonta.

Muistan, miten ylipainoisena sain ahdistuskohtauksia siitä, kun söin sokeria. Teki mieli syödä salaatinlehti ja lenkkeillä 20 kilsaa. Tänään iski se fiilis. Pitkästä aikaa.

Sairasta? Ehkä vähän, mutta ymmärrettävää, koska pelkään. Mitäkö? Sitä sokerikoukkua! Sitä koukkua, missä olen ollut usean vuoden.

Se uhkaa mua. Oon antanut sille pikkusormen ja uhkaa viedä koko käden. En edes valehtele, kun myönnän, että olen syönyt sokeria neljänä päivänä. ja kylkeen keburullan. Keburullaa en oo syöny koskaan elämäni aikana, mutta nyt senkin vedin.

Herkuttelussa ei oo vikaa. Eikä keburullassakaan. Muttakun syöt niitä vaikka haluaisit pysyä ruodussa ei se oo kivaa.

Ja uskokaa tai älkää. Kun syö tarkasti ja puhtaasti nesteet nappaa aika söpösti tähän neitiin. Ei oo hyvä olo olla tässä ulkomuodossa. Ja tätä fiilistä ei oo ollut hetkeen. Ei kiva.

Nyt on aika ottaa härkää sarvista. Tosissaan.

Aion kieltäytyä sokerista syyskuun puoleenväliin asti. Jos epäonnistun, en shoppailu lomalla Ruotsin reissussa.

Julkinen synninpäästö ja lupaus tehty.

Mikäli postaan Ruotsin jälkeen kuvia mm. uusista freddyistä olen onnistunut. Lisäksi aion ottaa kuvat ennen ja jälkeen. Ja mähän hitto vie julkasen ne täällä.

Nyt kuvvaa vaatteet päällä. Onneks lihaakin on kesällä tarttunu! Nyt vaa tää sokeripöhö pois nii hyvä tullee!

Koulutusreissulla. Sentään alkoholista kieltäydyin ja nukuin kunnon unoset!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)