keskiviikko 5. elokuuta 2015

Olin tänään syömättä klo 16-21.30

BOOM! Vuoden uutinen! Tää pitäis saada jo vähintäänkin iltalehteen, kun katsoo välillä niiden uutisten tärkeysasteikkoa. Nojoo ja heheh, massamustosen huonoa huumoria taas.

Mutta oikeesti. Se, että tämä nainen tyyliin unohtaa syödä yli kuuteen tuntiin on aika harvinaista. Normaalisti revin tyyliin jo aivojani irti kolmen tunnin jälkeen, kun nälkä on niin tappava. Tai ainakin pelkään menettäväni kaikki gainssit.

Tosin, gainssien menettäminen ei mua hirveesti pelota enään, kun on viikon ollut hikoilukiellossa. Toivo on menetetty ja kolmen vuoden pumppailut on hukassa. Kyllä. Jopa persekriisi on tullut käymään aivoissani ja myös takareisikriisi. Mihin hiton kesälomalle ne muka on saaneet luvan lähtä?! Nyt siis ihan oikeesti pakko sanoa, että ei mihinkään.

Tuossa kuvassa olen minä tänään. Oli aivan pakko ottaa hissiselfie ruokkikselle mennessä. Todistaakseen itselle, että oikeella asenolla (joka sekin on täysin vääräoppinen. mm. olkapää liian ylhäällä!) pystyn vielä huijaamaan koko kansaa, edes jonkinverran. Kuva oli jopa instassa pari minuuttia, mut tuli olo et oon vaa huomiohimpukka niin poistin. Koska ööö a. missä pumppi b. huono valo. Hah! Saimpas itseni kuullostamaan tässä virkkeessä jotenkin nii narsistiselta. Mutta joskus on pakko laittaa rankempaa (=huonompaa) huumoria blogiin, ettei tästä ihan liian seurattu tule.

Mut hei! laitan kuvan takas instaan ja linkin tähän mun postaukseen eli siellä tämä huomiohimpukka nostaa tänään taas päätään! Mut pitäähän kaikkien mun bodykamujen tietää, että olin syömättä. Koska onhan se aika oleellinen tieto, vai?

Joskus tuntuu kyllä aika hurjalta dissata itteensä ja omaa elämäntapaansa ihan huolella. Mutta eihä sit saakkaa olla liia vakavoo hommaa, vaikka tekeeki jotkut päivät  kovvaa ja tosissaa (reenit aina, ruokavaliossa lipsumista havaittavissa..) Plus että heitän näin paskaa läppää julkisesti.. nojoo, jonkunhan sekin on tehtävä.

Huomenna saan olla vielä hiirulainen. Herään aamulenkille (kyllä, luit oikein.) Ylihuomenna on sitten puntin aika ja alotan kevyesti takareisiperse-jumpalla. Niide lihasryhmien paineiden on aika palata lomilta, äkkiä!

Sain muute dieettimotivaattoriks huikeen idiksen! En saa ostaa vaatteita, ennenkun vaaka näyttää vähintään 68 kiloo. Treenivaatteita ei saa ostaa ennen 67 kiloo. Siis aivan huikee idis! Ton ansiosta oon viikossa syöny vaa 300g suklaata eli aika vähän!(oli kuitenki lomaviikko, muistakaa se.)

Mitä veikkaatte, kuinka nopeesti saan pudotettua 68 kiloon? (ennen syyskuun ekaa viikkoa olisi parempi, koska silloin on kaverien häät, mihin tarviin mekon..)

Nyt pus och hejdo!

-massamustonen

1 kommentti:

  1. Moikka. Laitoin sulle fb kaveripyynnön, ootko saanut sitä? :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)