sunnuntai 2. elokuuta 2015

Naiset painoineen ja kokolappuineen.. Turhaa stressiä! Tsekkaa se peili!

Ah aihe, josta ei ikinä voi liikaa muistuttaa kellekkään naiselle. Ei naapurin pirjolle, työkaverille tai itsellekkään.

Tämä aihe sai pienen kipinän jo eilen, kun tsekkailin mun vanhaa kilot kuriin-blogia. Sieltähän löytyy postauksia ajalta, kun oon vähän yli 20v ja sen 15 kiloa keveämpi. Siellä on kyllä myös postauksia siltä ajalta kun aloitin Halosen Matilla valmennuksen. Voi APUA mikä into niistä postauksista puskee läpi! Itekkin ihan motivoitui uudella tavalla..haha. Kaikki oli niin uutta ja jännää silloin, mitä tulee punttisaliin. :) Toki vieläkin nään itseni suht alottelijana, mutta tiedän jo about miten tehdään hauiskääntö tai penkataan..:)

aamukahvi on tärkee!
Video, mikä erityiesti sai mut pyörittelemään silmiä ja ehkä vähän järkyttymään oli TÄMÄ videopostaus, missä painan about sen 55.7kg. Pirun laiha plikka ainakkii. :D Lisäksi puhuminen yhdessä postauksessa siitä, että olin ylpeä saadessani koon 25 farkut ginassa jalkaan ja muistan, kuinka en enää ikinä halunnut palata kokoon 31. Nooh nykyään se mun koko ginan farkuissa varsinkin on 30-31 et tsemmosta!:D Muttaku jos jää reisiin kiinni niin jää...enkä mä nyt sitä jaksa surra. ;) (ja joo, on siellä fläsääki, mut oon friikki ja tykkään todella muodokkaista jaloista. Läskiä saa siis siellä olla sillee sopivasti! Jalkaläskikriisejä on siis mulla todella todella harvoin.)

Mutta onhan se naiselle rankkaa. 3 vuotta mennyt ja saanut aikaan +15kiloa ja housuissa samassa
koossa kun ennen. Tiedän varsin hyvin itse, että kehonkoostumus on mulla ihan eri luokkaa kuin tuolloin 20vuotiaana, jolloin päätin, että nyt ylipaino saa riittää. Toki en vissiin nykypainollakaan ole painoindeksin mukaan ihan normaalipainoinen, vaan lievästi possu... eli eipä siihenkään ole tuijottaminen.

Mietin, että olisin tehnyt vertailukuvaa mun melki kymmenen kilon muutoksesta. Mutta, kaikki on aina niin eriasennossa otettuja kuvia, että hohhoijaa.:) Jos sovitaan, että kun saan ees vähän dieettiä aluilleen, nii näppäsen sit jotkut buenot kuvat ja lätkäsen tänne?

Mutta nyt voin vaan vissii todeta että 70 kiloo, pelkkää iloo, tähän 168cm varteen. :D

Miten teillä on muuttunut kokolaput ja paino tässä vuosien varrella? Omia tarinoita jakoon vaan!:)

Adios ja puspus!

-massamustonen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)