tiistai 3. maaliskuuta 2015

Dieetin katkolle. Suljetulle osastolle siihen asti että aurinko paistaa!

Moikka kamut!

Noin kuukaus sitte postailin tänne mite saa motia dieetillä olemisee ja muuta liibalaabaa. Okei halusin jakaa vinkkejä lähinnä muille. Itehän oon aika kynsinhampain pysyny mun päätöksessä ja todelliset repsahdukset ovat olleet säälittävän pieniä. Mitäänsanomattomia. Sen ehkä kertoo jo se, että tänä vuonna tuo paino on pudonnut -4.3kiloa, johon olen suht tyytyväinen, kun ottaa huomioon dieetin kalorit ja treenimäärät.

Jos mentäs mun tavoitteesee, lähentelisin puoliväliä, mikä on tosi hyvällä mallilla. Mutta pää alkaa lohkeilemaan. Se ei kestä.

Jotenkaa tuo kevät ei nyt tuukkaa nii nopeesti kun kelasin ja on myönnettävä, etten mä vielä kunnolla oo sopeutunut Turkuun. Ongelmaksi muodostuu se, että mun elämä alkoi pyörimään dieetin ympärillä, mikä ei tietysti ole tavallisessa dieetissä todellakaan suotavaa. Kisadieetit sitte erikseen.

Ja kun elämä alko pyörimään dieetin ympärillä nii stressi Mustosen stressilevelit alko olee jo aika korkeeta luokaa ja sit kaikki tökki. Kaikki oli niin kamalaa, stressaavaa, ei hyvä! Treenit tosin kulki hyvin, mut se kynnys lähtä reenaamaan oli ihan kaamee. Väsytti ja oli nälkä niin onhan se ymmärrettävää ettei huvita.


Kuvioihin onneks astu Team ViRoLi ja lopulta myös motivaatiomies. Nyt kun mulla ei valkkua siis ole. Varsinkin tyttöjen huoli sai mut himmaamaan vauhtia ja nyt pari päivää oonkin ottanut iisimmin ja huomannut taas jälleen  kerran, ettei se oo maailmanloppu.

Meinaan himmaamisella, että saatan nyt syödä sen pari riisikakkua tai banskun jos on nälkä enkä kärvistellä nälän kanssa. Reenit tulen tekemään nyt lepoviikon jälkeen normaalisti.

Tämä ihan sen takia, etten  tosiaankaan halua mennä takapakkia. Kelasin ennen kesää kuitenkin sen pari kiloa vielä pudottaa, enkä halua tilanteen olevan sitten +-0 jos miettii alkuvuodentilanteeseen. 4 kiloa on nääs aika helppo saada takaisin. ;)

Mulla oli muuten eilen fyssari ja lähdettii nyt korjaamaan mun selän ja niskan liikkuvuutta ja asentoja. Kivaa! Lisäkseen mulla on huomenna selän hieronta. Thats why oli vähän pakko laittaa lepoviikko tälleviikolle. Tosin, olin jo sen tarpeessa!

Palaillaan taas!

-Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)