perjantai 6. helmikuuta 2015

Miten motia ja jaksamista puhtaaseen bosysafkaan dietillä.

Hellurei ja hellät tunteet!

Tänään olo on roimasti parempi ja en malta, että huomenna pääsee taas töihin. JEE! Reenejä pitää vielä venyttää maanantaille ,että on varmasti hyvä olo! Sillä selkäreeni vajaakuntoisena.. nii noh, sit ollaan taas sänkypotilaana (kokemusta on!)

Nyt kipeenäkin oon tosiaan pysynyt täysin ruokavaliossa, koska dieetillä ei ohjelmalle ryppyillä! Voin toki myöntää, että jos kaurahiutaleita on aamusta tullut 2g liikaa, niin antaa mennä! Kerran kun pierasee nii se on siinä, heh. ;)

Kelle oon sanonu, että valiossa on pysytty, vaikka esim riisi maistuu flunssassa aika kuralle, niin oon kuullut semmosta ylistys sanaa pariinki otteeseen kun "hullu!"
Nojoo, oishan se siistii perisuomalaisesti vetää jäätelöö ja suklaata flunden ahdinkoon ja lihoo kaks kiloa. Tekosyynä "no olin tossa kippeenä.."

Terveenähä mun bodysafka on hyvää. Maustan sitä ja saan näin hyvinkin vaihelevan makuista ruokaa, vaikka raaka-aineina oisi riisi, jauheliha ja ah niin ihanat pakastevihannekset. Noita kaikkiahan voi maustaa ja laittaa sit vaikka sekaan ketsuppia tai vaihteluksi uncle bensin kastikkeita!

Kipeenä paljoo tommoset maustekastike-hifistelyt auta. (En tiiä kirjotinko ton lauseen oikein, sori kielioppipoliisit.)

Nyt moni siellä kiimassa odottaa, että mikä mut saa sitten pysymään valiossa?

Tää saattaa kuullostaa mälsään sairaalta ortoreksiapaskalta, mut oikeesti mä vaan ajattelen ruuan tiukantilanteen tullen polttoaineena. Jepjep! Se on polttoainetta mun kropalle. En voi laittaa mun dieseli koneesee bensaa tai seuraa katastrofi. Sit myös pitää antaa sitä dieseliä mun kropalle 3-4 tunnin välein tai jää tielleen. Tiedän, aika kuluttava kone mulla. Mut niin on teillä muillakin!

Toisena hyvin kliseisenä asiana tulee tavoitevaatteet. Jep. Oon nyt parit biksut tilannut tossa kesäks. On muuten hienoja ja ah niin armottomia! Timmin kropan lisäks tarviin niihin sit rusketuksen, mutta oh well, kuhan oon lähempänä 60 kiloa kun 70kiloa voisin palkita itteni vaikka suihkurusketuksella ja olla sit koko kesän läikikäs, jokseekin umppalumppaa muistuttava henkilö. Täydellistä!

Tosin, on mulla myös päivämäärä, millon ois hyvä olla suht hyvässä kunnossa. Vaikee varmasti arvata paljastuksen jälkeen, että se on Kultsa ja fitneeeeeskisat.Fitnesspiirit on pienet ja en haluu et kukaan ajattelee, että ompa tuo ottanu ainaki läskiä vuodessa jos ei muuta. Joojoo, on taas nii sairas ajattelutapa. Ei mut oikeesti! Kuka nyt haluis et joku ajattelis susta et ohoh ompa lihonu. Ei kukaan.

Viimesimpänä muttei vähäisimpänä on sitten oikeesti niiden läheisten tuki. Eli en meinaa tällä teidän kymmeniä->tuhansia IG seuraajia, kelle marmatatte kuinka paskaa dieettaaminen on ja kuinka haluutte sitä suklaata!!! Toki välillä itekkin heitän lähinnä läppää IGssä, mutta todellisuus on eri. Toki ekana ala valittaa itelles pään sisällä ja mieti, kukahan tästä dieetistä loppupeleissä päättää. Muttakun paineita on välillä pakko purkaa..ainakin naisten. Sori siis vaa TeamViRoLi ja #motivaatiomies. Nyt kun ei voi valkulle itkeä 5. viikon välein, niin pakko purkaa rakkaimpiinsa. Rankkaa olla nainen.. niin rankkaa..

Dieetillä on myös kiva vaihella sitä lihan olomuotoa. Eli panostaa sitten vielä enempi ruokaa ja ostaa sit vaikka kalaa useemmin. Ainaki ite rakastan kalaa yli kaiken, mut se on vähä tyyriimpää kun joku jauheliha, vaikka kyseessä onkin naudanliha.

Muistakkee rakkaat lukijat ottaa myös niitä kuvia ja elekää seuratko sitä vaakaa orjallisesti. Muute homma on game over enneko alkaakaa. Ja muistakkee, ettette tee liian radikaaleja muutoksia, että se aineenvaihdunta ei pelaa. Se ei oo radikaalia, että jätät joka viikonloppuisen kebabin pois. Usko vaan!

Eikait siitä, mukavata viikonloppua kaikille dieettihiirille ja bulkkipossuille. <3 pus!

ps. jos on sairas nälkä nii juo vettä. Jos et oo juonu, älä marmata et on nälkä. Nestehukka ilmenee usein nälkänä ja huonona olona. Nih,

Meitsi tänään. muthan löytää IGstä @roosamustonen. Jeah!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)