tiistai 4. marraskuuta 2014

Väsyttää syksy, syksy väsyttää.

Tiiättekö sen fiiliksen, kun voisitte valehtelematta koko päivän ottaa vähän lepiä. Ja nyt ei puhuta kesän ihanista ilmoista kun maataan auringossa melkeestään koko päivä. Puhutaan siitä kun ulkona on synkkää ja sataa ja oma sänky on varmasti se maailman paras, mukavin ja turvallisin paikka.

Mulla on jotenki semmonen fiilis ollut ja aika tyhmää, että mun päänmielestä se ei ole sallittua. Että se on laiskuutta.

Noin ajattelee varmasti tosi moni itsestään tai toisesta ihmisestä, joka haluaa makoilla paljon sängyssä syksy ja talviaikaan. Se on kyllä aika väärin ja tyhmä ajattelutapa.

Miksi kesällä saa makoilla vapaapäivät tai vapaatunnit auringossa ja se on ihan ok? Kun syksyllä ja talvella pitäis olla niin super tehokas. Kesällä siis ok makoilla ja talviaikaan se on laiskuutta.

Noh anyways mua ottaa kyllä pattiin tämä mun jokavuotinen syysväsymys. Miksikö? No nyt elämä on tosiaanki melkein kokonaan stressitöntä niin tuo reeni kulkee. Ja nyt piti alottaa kevyt viikko. Buu!

Mutta kovaviikko oli hyvä lopettaa kyykkyenkkoihin, joka oli nyt tälläkertaa 3x80kg. Ens kerralla kokeillaan sitä 90! Meinas vaan 80kg iskeä se raudanpelkoa. Kyl se perkule painaa tossa harteilla, ainakin mun mielestä! Haukkukaa sit heikoks vaan, te vahvat lukijani!

Oon kyllä niin ilonen, että väsymyksen aikana on uus hyvä jenkkisänky, jossa viimeyönä vetäsin 11 tuntia unta palloon. Sit on kahvimylly ja hyvä kahvinkeitin, eli mun kahvi on oikeesti piristävää juomaa.

Isoin onnellisuuden aihe on tietysti herra M, joka jaksaa tukea ja olla turvana ja hyvänä kakkosena tulee se, että töissä on kivaa ja ilosia työkavereita, joista varmasti tulee jossainvaiheessa ihan vapaa-ajankin hyviä kavereita! Se auttaa jaksamaan ihan hurjasti! UNOHTAMATTA mun ihania ja ainutlaatusia ystäviä ympäri suomen, kenen kanssa saa viestitellä ja soitella ja mun ihanaa perhettä. <3 Tosin, eipä näitä asioita voi laittaa tärkeysjärjestykseen. Jos joku näistä vietäis pois, romahtais aikalailla tuo maailma alakanttiin.

Onnellisuus on asennekysymys ja pakko myöntää, että siitä lähtien kun sain tietää muutostani Turkuu, olen ollut onnellinen. Uutta ja ihanaa. En kestä!<3

-Roosa

4 kommenttia:

  1. Miksi muutit niin ihanasta kaupungista pois Turkuun ?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uudet haasteet odotti Turussa ja vaadin vaihtelua. Turku on vähän isompi kaupunki,eikä liian iso. :) Lisäkseen en halunnut jatkaa kaukosuhdetta. päivääkään en ole katunut!

      Poista
  2. Moikka! Olen muuttamassa Jyväskylään opiskelemaan ja miettisin osaisitko neuvoa mikä olisi opiskelijabudjettiin sopiva sali? Ei haittaa vaikka siellä olisi jumppia myös.. ei tosin pakollista :) Onko Jyväskylä mielestäsi sellainen kaupunki jossa pystyy kolme vuotta asumaan?:D
    Kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse kävin fitgymillä, joka on lähellä keskussairaalaa. Jos ostaa vuoden kerralla lähenteliskö summa kuussa jotain 30e? Jos asuu kuokkalassa niin sit siel oli edulline sali..ei tuu nimee ny mielee.si iha keskustassa Jyväskylän voimaklubi:) niissä paikoissa siis vaan pelkät salit. Kaikissa hyvät aukioloajat:) ja varmasti viihdyt 3v! Ihana kaupunki♥mulle vaa riitti 22v ;)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)