keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Lupa levolle - miten kävi?

Edellisessä postauksessa höpöttelin ja avauduin teille siitä, kuinka mua väsyttää. Ja mua kyllä väsyttää edelleen! Tosin siihen osasin varautua. Joka vuosi sama rumba tän syysväsymyksen kanssa.

Tänävuonna oon tehnyt siten toisin, että oon sitten antanut itelleni luvan lepoon. Viime yönäkin nukuin 11h ja tässä vasta aamupala syöty.. :D Pian jos vähä lisää ruokaa ja sit salille. Ja sit vois taas vähä ottaa lepiä. Jaksaa sit huomenna alotella töissä 9 päivän putken reeneineen... huui! Tosin, sitten se ei kuullosta niin hurjalta kun faktaha on,että mun työpäivät on yleensä sen 6h. Jää aikaa nukkua ;)

Mutta! Jos nyt itse siihen levon vaikutuksiin..

Oon tosiaan reenaillukki vaan 4 kertaa viikkoon, jos ei oo kyennyt väsymykseltään siihen viidesti viikkoon. Mutta kun oon reenannu oon pyrkiny reenaamaan kovaa ja rikkomaan ennätyksiä. Tässä olenkin onnistunut!

Kyykyssä mentiin jo kerran 90kg. Tosin, se oli vain ysikympinkulmaan, mutta kuitennii. Sillonki oli jotenki kauhee väsy päällä ja ei huvittanu. Mutta silti enkat paukku. Siihe voi olla tyytyväinen, koska se kertoo että etiäpäin mennää!

Varmaan mukavin asia huomata on se, että kaikenmuaailman turvotus on lähtenyt kävelemään! Toki varmaan osittain pitkien (8-11h) yöunien ansiota. ;) Mutta syön paljon ja kiristyn. Silti tuntuu, että jotkut paidat kinnaa ja peppuun tullu joku 5cm lisää ympärysmittaa. Ristiriitaista. Muttakun itse on tyytyväinen nii sillä mennään jo pitkälle! Ja keväällä pitää kiristellä kesään. Joten en valita tosiaankaan mistään ny!

Pakko kyllä myöntää, että aivot on aika narikassa, kun koitan kirjottaa blogiin. Mulla on varmaan 20 luonnosta ja tämänkin postauksen tuotto oli hien ja tuskan takana. Ja en kyllä keksi enään mitään kirjoitettavaa.. tekee vaan niin vietävästi mieli kahvia ja kebua. Tyydyn pelkkään kahviin.

Oisko mittää postausideoita? Ja kannattaiskoha mun ees kirjottaa näin älyvapaita postauksia..tuskin. :D

Rakkautta kaikille ja tsemppiä reeneihin!

-Roosa

7 kommenttia:

  1. Sellanen: näin minä onnistuin-postaus ois kiva! Ite oon samassa tilanteessa kun sinä sillon ennen kun aloitit salilla käynnin ja kaikki ruokailuun liittyvät, treeneista kertomista ym.. kirjotuksista ois varmasti apua ! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideasta. <3 kuten viimesin ano totesikin, tätä on toivottu.. koitan nyt rustata sen vaikka vielä tänävuonna.. haha. :) Pitäis saada noita vanhoja kuvia itelle eka!

      Poista
  2. Moikka!
    Kerroit jossain postauksessa, että sulla on ollut joskus aineenvaihdunta ihan sekaisin.. Itse pidin viikon ajan ruokapäikirjaa koska kuvittelin syöväni liikaa ja siksi paino ei tipu.. Noh huomasinkin syöväni n.1400-1500kcal per päivä.. Yritän nyt saada aineenvaihdunnan kuntoon, joten olisi kiva kuulla sinun kokomuksia ja neuvoja siihen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo kiitos ideasta. :) Voisin siitä tarinoidakkin omia kokemuksia. Sen sanon sulle jo nyt suoraa, että lähde pikkuhiljaa (vaikka 200kcal kerrallaan) nostamaan tuota energiansaantia. Alkuun voit nostaa vaikka jopa 300. Älä säikähdä jos paino alkuun vähän nousee, saattaa olla nestettä ja onkin, Kyllä se siitä lähtee sitten laskemaan. :) Millon sitten nostaa niin vaikka 4-5 viikon jälkee. :)

      Poista
  3. Edelleen kaipailisin kuvien ja kertomuksen kanssa sun matkasta ylipainoisesta nykyiseen kuntoon! :) Ehdottelin joskus aikaisemminku :D Ennenkaikkea paljon ennen ja jälkeeen kuvia ois huippujuttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mun on nöyränä nyt pakko myöntää, et tän muuttorumban takia on tuo unohtunut.. anteeksi. :( Meen itsenäisyyspäivänä Jyväskylään käymään kotiin.. voisin katella jos iskän koneella ois musta jotain vanhoja kuvia, niin saisin niitä jostain kaivettua..mun konella kun ei oo hirveen vanhoja nuo kuvat.

      Poista
  4. Täällä kans yksi painonsa ja liikkunnan kanssa kamppaileva, joka yrittää saada itselleen terveellisest elämäntavat.. Kiva postaus olis just joku kokonaisvaltainen postaus, jossa olis oikeesta ruokavaliosta ja liikunnan ja levon määrästä.. Ylipäätänsä mitä kaikkea ois hyvä tietää, kun yrittää tehdä itselleen "uutta elämää". Myös sellaset postaukset missä on jtn hyviä ruokavinkkejä tai mitä itse syöt on toivottuja :) Niin ja tietysti kaikkia treeni vinkkejä salin puolelle.. Hah tulipas paljon ehdotuksia :D

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)