sunnuntai 19. lokakuuta 2014

miten menee, noin niinku omasta mielestä?

Moikka!

Huhhuh, mun on rehellisesti sanottuna pitäny rustata blogia jo viikon päivät, mutten ole kertakaikkiaan kerinnyt!

Yhdeksän päivän työputki ja samalla muutto on vienyt aikaa jopa niin paljon, että olen joutunut luistamaan treeneistä. Se ei toki mua haittaa! Sillä töissä on ihan järkyttävän kivaa ja alkaa kämppä näyttää valmiilta. Itseasiassa muuttoprojekti saa varmaan ensi viikolla päätöksen ja pystyn kunnolla keskittymään taas töitä ja reeniä-rutiiniin. (tosin eka pitäis se sali päättää..)

keittiö alkaa olla eniten valmis. Tykkään. :) 
Kiettiö tosiaan alkaa olla suht tiptop, mutta muu kämppä vaatii vielä hienosäätöä. Kun asunnon pinnat on siistit, oon löytänyt itestäni sisustusfriikin. Ennen se ei kiinnostanut yhtään! Kiitos muuten M:lle, Äitille ja Jyrbelle kiitos muuttoavusta ja äitille ja Jyrbelle tuosta ruokailuryhmästä! :)

En muuten malta odottaa, että pääsen kutsumaan mun ystäviä kaukaa kaukaa tänne kyläilemään! Voi hitsi kun osaakin ikävöidä tovereita.

Mikään muu ei täällä vaivaakkaan, paitti tuo välillä iskevä ikävä. Mulla on vaan tunne, et oon lomalla ja mietin milloin tää loppuu. Uskon, että se on tosi hyvä asia!

Se, että työtkin tuntuu lomalta on huippu juttu! Stadium on kyllä oikein oiva paikka olla duunissa, ainakin mulle. Tuntuu niin omalta. Ainiin, terkut lukijalle joka tuli moikkaamaan! Piristit niin mun päivää ja samalla hämmensit! :D En tiennyt, että Turussakin löytyy mun blogin lukijoita. :)

Noh, teitä varmaan kiinnostaa se, miten punttipirkon reenit menee? Like i said, ollut vähän kiirettä ja tälläkin viikolla kerkesin vain paristi jumpalle. siis PARISTI?! En muista, milloin oisin terveenä reenannu niin vähän.. mutta kyllä se tästä ja koska oon ollut väsynyt ja päätin, etten ala pelleilemään, niin suosiolla oon pitänyt taukoa.

Ekan viikonhan reenasin Elixialla, kun sain viikon ilmaiskortin. Ei se vaan oo mun juttu, vaikka oon sitä mieltä, että kyllähä reenin tekee missä vaan! Mutta kyllä kotisalin pitää olla sitten mukava ja kotoisa. Semmone missä haisee hiki ja paska.

Eilen käytiin testaamassa sali82 ja mulla oli toinen etureisi treeni siitä kun lähin taas reenaamaan ja nyt sallin jo hien tulla pintaan. ;) Kyllä teki gutaa ja sali oli AIVAN HUIKEE!!! Ns. "iso äijäsali" vei kyllä kokonaa tän mimmin sydämen!

Faktahan on kuitenkin se, että Sali 82 on aika kaukana mun kodista ja työpaikasta. Lähempää löytyy pienempi äijäsali, Bigboys, josta ehkä olenkin kirjoittanut. Menen siis vielä testaamaan Bigboysia kerran ja sit pitää tehdä päätös. Tänään meen ihanalle Perniön salille.. haha. Siellä tein pari viikkoa sitten ekan selkäreenini. Sairaan pieni sali, että tuskin muuten siellä reenaisin ollenkaan, mutta tänään on olka/ojentaja ja se nyt menee missä vaan!

Reenit on tosiaan kulkenut hyvin ja tuonut virtaa, aina kun on niitä kerinnyt tekemään. Jokaikinen kerta on niin vapauttavaa päästä salille ja ähistä vihasena. Eilen alkoi tosiaan olla jo tekemisen meininkiä, kun kyykkysarjan lopussa lenteli V-sana, kun ei päässytkään ylös. Kylläpä nuo voimatasot on laskenu, kun 8 toistoo 50kilolla on liikaa. Yli kuukaus sitten sama homma oli 70kilolla. Noh pikkuhiljaa!

Painohan mulla pääs vähän nousemaan tauon aikana ja kun moti oli kauan ollut hukassa hyppäs tämä neiti vaa'alle... ei se ollut kun 68.2, eli alle seiskakympissä ollaan. ;) Kesällä paino oli siinä 64-66kiloa. haha gotta love bulking!

Mattiakin pitäs mennä Tampereelle moikkaamaan, mutta odotan, että saan 2-3 viikkoa täyttä reeniä alle. Lähtee osa näistä nesteistäkin sitten. Ja jospa pari grammaa rasvaa. Vielä ei nii pullee olo oo, että aerobisille suosuisin. ;)

Mutta eipä mulla muuta! Pyrin olemaan jatkossa vähän aktiivisempi tämän blogini suhteen, mutten mitään paineita aio ottaa.

Miten teillä muuten menee?!

-Roosa

1 kommentti:

  1. Oi ihanaa jos piristi ja kiva ku oot taas postannu! :) uusia postauksia ootelles. ;D t. Se stalkkeri stadiumista

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi! :)